TOIMITUSTAVAT

-Postipaketti postiin/automaattiin paketin koosta riippumatta 7,90e, yli 70e arvoiset tilaukset ilman toimituskuluja

  • Matkahuolto
  • Nouto myymälästä, maksuton
  • Maksuton kotiinkuljetus Kuopion Petonen – Päiväranta välillä, kun tilauksen arvo ylittää 20€

MAKSUTAVAT

  • Verkkopankkimaksu omaan pankkiisi
  • Luottokortti
  • Lasku tai osamaksu: Jousto, Mash

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

TILAUS

Kun olemme saaneet tilauksesi, lähetämme sähköpostiisi tilausvahvistuksen, käythän sen läpi huolella. Mikäli haluat lisätietoja, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme!

Kaikki Charmanten tuotteet löytyvät varastostamme, mikäli tuotteen kohdalla ei erikseen mainita. Pyrimme toimittamaan tuotteet postin kuljetettavaksi 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei löydy varastostamme tai emme voi toimittaa kaikkia tilaamiasi tuotteita, otamme sinuun yhteyttä ja palautamme ylimääräisen maksun. Pystymme lähettämään tilauksen myös osissa, mikäli joku tilaamistasi tuotteista on loppunut, otamme sinuun yhteyttä.

TOIMITUS

Toimitamme tuotteemme asiakkaille käytetyissä pahvilaatikoissa, joissa tuotteet on toimitettu meille. Näin kierrätämme sekä säästämme luontoa.

OSTOKSET POSTIN KAUTTA

Voit valita kassalla, haluatko pakettisi lähimpään postitoimipaikkaasi vaiko pakettiautomaattiin. Pakettiautomaattiin tilatessa suurin mahdollinen pakettikoko on 59x60x36cm. Sitä suuremmat paketit ohjautuvat automaattisesti lähimpään postitoimipaikkaan. Muista ilmoittaa puhelinnumerosi, jotta saat matkapuhelimeesi lähetyksen saapumisilmoituksen. Postipaketin hinta on 7,90€ paketin koosta tai painosta riippumatta. Yli 70 euron arvoiset lähetykset lähetämme ilman postikuluja. Mikäli tuotteen kohdalla on mahdollista vain nouto myymälästä, mutta haluaisit tilata paketin postitse, ota meihin yhteyttä!

KOTIINKULJETUS

Akselilla Kuopion Petonen-Päiväranta toimitamme tuotteet 3 arkipäivän sisällä, haluamanasi ajankohtana klo 17-19 välisenä aikana maksutta kotiovellesi, mikäli ostostesi summa ylittää 20€. Otamme sinuun yhteyttä ja sovimme toimitusajankohda erikseen.

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Voit noutaa ostoksesi myös myymälästä samana tai seuraavana arkipäivänä Puijonkatu 27, 70100 Kuopio aukioloaikanamme Ma-Pe 10-18 La 10-15. Mikäli noutoajankohta ei ole mahdollinen, ilmoitamme sinulle siitä sähköpostitse.

Toimitamme lähetykset ainoastaan Suomeen, mutta jos asut ulkomailla ja haluat tilata, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Noutamatta jääneet maksetut tilaukset palautuvat myyjälle, emme lähetä palautunutta pakettia uudelleen, vaan palautamme tuotteiden hinnan, josta on vähennetty postikulut sekä lähetyksestä että palautuksesta.

TUOTTEEN PALAUTUS

Normaalihintaisilla tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla ehjä ja käyttämätön. Hintalaput tulee olla paikallaan sekä tuotteet mahdollisessa pakkauksessaan. Otathan kuitenkin aina yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautusta niin saamme tietosi rahapalautusta varten. Ellei tuote ole viallinen, palautuskulut jäävät asiakkaan maksettaviksi. Uudet EU-määräykset tulivat voimaan 13. kesäkuuta 2014. Entiseen tapaan kuluttajalla säilyy 14 päivän peruutusoikeus etäkaupassa tehtyihin ostoksiin, mutta 13.6.2014 alkaen ovat tuotteen palautuskulut jääneet asiakkaan maksettaviksi.

Asiakkaan on aina ilmoitettava myyjälle, jos peruu kaupan tai palauttaa tilatun tavaran.

Pelkkä toimituksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Peruutusilmoitus tulee tehdä 14 vrk:n sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palauttaa 14 päivän sisällä peruutusilmoituksesta. Toimituksen noutamatta jättämällä asiakkaalle jää maksettavaksi postituskulut sekä lähetettäessä että lähetyksen palautuessa, näiden erotuksen hyvitämme asiakkaalle.

HUOM! Postin pakettien säilytysajat ovat lyhentyneet viikkoon! Otathan tämän huomioon kun olet saanut paketin saapumisilmoituksen!

REKLAMAATIOT

Valitettavasti joskus tuotteita rikkoontuu, vaikka ne olisivatkin kuinka tahansa huolella pakattuja. Tämän takia on jo pakettia noudettaessa hyvä tarkastaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli toimitus on vaurioitunut kuljetuksessa, tee välittömästi vahinkoilmoitus postissa sekä ota yhteys asiakaspalveluumme.

Vastuullisena myyjänä emme koskaan lähetä tahallisesti 2-laatuisia tai valmiiksi vioittuneita tuotteita asiakkaalle ilman, että asiasta ollaan häneen yhteydessä. Jos tuote myydään valmiiksi 2-laatuisena, virheet on mainittu tuotekuvauksissa. Vaikka pakkauksessa ei ole ulospäin näkyviä vahinkoja, voi tuote silti vaurioitua kuljetuksen aikana. Jos näin on käynyt, ole välittömästi yhteydessä myyjään pakkauksen avaamisen jälkeen.

KAUPPAA KOSKEVAN ERIMIELISYYDEN RATKAISU:

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

TIETOSUOJA

Asiakkaan antamat tiedot: Osoite-, puhelinnumero- ja sähköposti tiedot jäävät vain meille, kolmansilla osapuolilla ei ole pääsyä tietoihin. Käytämme tiedot tuotteiden lähettämiseen, tilauksen seuraamiseen sekä uutiskirjeiden lähettämiseen. Voit koska tahansa pyytää tietoja siitä, mitä tietoja sinusta löytyy meiltä ja mihin tarkoitukseen niitä on käytetty. Voit myös pyytää tietojesi poistamista ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme!

YHTEYSTIEDOT

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

  • Sähköpostilla osoitteesta: asiakaspalvelu@charmante.fi
  • Puhelimitse numerosta: 044 9720 442 (normaali matkapuhelinmaksu)
  • Osoitteesta: Puijonkatu 27, 70100 Kuopio

Antoisia shoppailuhetkiä :*